#2016-02-17 22:12:56 

Skończona

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Ełk

Wiek: 36

Witajcie forumowicze. Mój mąż ostatnio narzeka że nie ma w domu niezawodnej wiertarki udarowej. Co prawda dawno kupilismy jakas ale podobno sie zuzyla i nie nadaje sie do wiercenia. Pomyslalam ze zrobie mojej drugiej polowce prezent i kupie mu to czego potrzebuje ale zupelnie nie orientuje sie w temacie. Na sam początek chciałabym wiedzieć co to w ogole znaczy ze wiertarka ma udar? Prosze o poważne odpowiedzi.
#2016-02-17 23:48:24 

Dunaj

Użytkownik

Posty: 78

Skąd: Warszawa

Wiek: 28

To znaczy ze wiertarka jest zepsuta. To taki rodzaj uszkodzenia narzędzia elektrycznego polegający właśnie na tym że przerywa prace albo nie funkcjinuje wcale.
#2016-02-18 02:40:25 

DannyX

Użytkownik

Posty: 100

Skąd: Sopot

Wiek: 18

Nie nie, udar to jak zostawisz wiertarke na słońcu w lato. Wtedy doznaje przepalenia i trzeba koniecznie utylizwoać. Pozdrawiam
#2016-02-18 03:49:01 

Skończona

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Ełk

Wiek: 36

Panowie, wiem że fajnie jest sie posmiac ale nie jestem na tyle nie w temacie aby nie rozumiec ze robicie sobie zarty. Wiec na poważnie – o co chodzi z udarem w wiertarce.
#2016-02-18 04:52:43 

boskiHeniek

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kraków

Wiek: 45

Wiertarka z udarem pozwala na wiercenie dziur w bardzo twardych materiałach. Zasadniczo to bardzo prosty mechanizm przenoszący drgania na wiertło dzięki wiercenie na przykład w betonie jest o wiele prostsze. Jeśli mąż lubi coś sam zrobić to rzeczywiście wiertarka udarowa bedzie potrzebna bo bez niej nawet obrazu na kolkach rozporowych na wiekszosci scian nie powiesisz. Mam nadzieje ze pomoglem.
#2016-02-18 06:39:19 

Skończona

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Ełk

Wiek: 36

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Powiedz jeszcze proszę jaka marka jest najlepsza i gdzie można w dobrej cenie taką wiertarke nabyć :)?
#2016-02-18 07:23:09 

boskiHeniek

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kraków

Wiek: 45

Myślę że każdy dobry sklep z elektronarzędziami będzie miał bardzo duży wybór różnych wiertarek, możesz na przykład zajrzeć tutaj: www.sklep.metalzbyt.com.pl. Średnio trzy razy w miesiacu cos u nich kupuje bo maja bardzo konkurencyjne ceny i szybką wysyłkę.
#2016-02-18 08:42:56 

niebieski

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Ustka

Wiek: 39

Przepraszam ze troche podkradne temat ale widze ze kolega sie zna na rzeczy a mam maly problem. Poszukuje koła pasowego 1x13 i nie znalazłem jak dotąd sklepu gdzie mógłbym coś takiego dostać. Mógłbyś pomóc?
#2016-02-18 09:18:58 

boskiHeniek

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kraków

Wiek: 45

Jasne. Łap link, http://sklep.metalzbyt.com.pl/259-silniki masz tu koła pasowe w różnych wymiarach. Chyba z pół roku temu też potrzebowałem do silnika koła i przekładni wiec moge potwierdzic ze sa bardzo dobrej jakosci, w każdym razie moj wynalazek funkcjonuje bez problemu :).
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015