#2016-06-22 22:45:30 

boskiHeniek

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kraków

Wiek: 45

Moja żona upiera się na wynajęcie architekta wnętrz. Ktoś może korzystał z takich usług? Czy ma to jakikolwiek sens? Jeżeli będą racjonalne argumenty, to przemyślę sprawę, więc jeśli ktoś wie u kogo można zamówić zaprojektowanie wnętrza we Wrocławiu to też będę wdzięczny.
#2016-06-23 01:41:25 

zalepiona

Użytkownik

Posty: 62

Skąd: Łomża

Wiek: 29

Studiuję architekturę wnętrz i w imieniu wszystkich kolegów po fachu: TAK, OPŁACA SIĘ :)
#2016-06-23 04:41:18 

pytajnik

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Białystok

Wiek: 28

W imieniu wszystkich oszczędnych ludzi: NIE NIE OPŁACA SIĘ. Serio, moim zdaniem to są pieniądze wyrzucone w błoto. Chyba twoja żonka najlepiej zna swój gust i wie, co jej się będzie podobało. To po prostu jedzcie do meblowego i to kupcie. Jak już koniecznie musi być wszystko ładnie dobrane to przecież mają w katalogach gotowe komplety.
#2016-06-23 07:07:42 

HrabinaZ

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Warszawa

Wiek: 44

Zupełnie się nie zgadzam z kolegą powyżej. Może i osoba budująca swój dom najlepiej zna własne preferencje, ale to nie znaczy, że potrafi w jakiś sensowny sposób je uzewnętrznić. Do tego potrzeba bardzo konkretnej wiedzy i umiejętności. Do tego zawodowy architekt wnętrz potrafi to zrobić po kosztach, więc w sumie oszczędność na materiałach może zrównoważyć jego marżę.
#2016-06-23 07:16:23 

kotara

Użytkownik

Posty: 38

Skąd: Chorzów

Wiek: 39

Każda kobieta marzy o pięknym domu, po prostu nie każda umie go sama zaprojektować i nic dziwnego. To się ma podobać nie tylko jej, ale też wszystkim gościom.
#2016-06-23 08:35:35 

Zadowolony

Użytkownik

Posty: 23

Skąd: Grudziądz

Wiek: 31