#2016-09-01 03:56:56 

PaniMiasta

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Sopot

Wiek: 29

Cześć wszystkim. Jako prawa ręka szefa, mam zdecydować w jaki sposób podnieść kompetencje pracowników naszej firmy. Nie znam się za bardzo na tym, ponieważ jak robiłam jakieś kursy to przeważnie albo na uczelni, albo w jakiejś szkole policealnej. Nie miałam zaś okazji korzystać z propozycji jakichś firm szkoleniowych, choć przypuszczam że mają świetną ofertę. Macie jakieś ciekawe szkolenie, którym możecie się podzielić? Czekam na wskazówki i pozdrawiam.
#2016-09-01 06:07:17 

HrabinaZ

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Warszawa

Wiek: 44

Najlepiej wybrać szkolenia dla firm w Poznaniu. Dla wykształcenia można kawałek podjechać, a może się tak zdarzyć że jesteście z Poznania a ja o tym nie wiem, bo nie wspomniałaś o tym.. :). W każdym razie polecam ofertę szkoleń grupy szkoleniowej Halibut. Oferta jest fajnie sformułowana, podzielona na kilka kategorii, więc każdy może znaleźć coś dla siebie.
#2016-09-01 08:50:10 

Naturalna

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Gniezno

Wiek: 27

Zainteresowałabym się na Waszym miejscu szkoleniami dla kierowników i brygadzistów ponieważ to ich umiejętności i predyspozycje mają najczęściej największe znaczenie. Dlatego warto zainwestować w ich rozwój.
#2016-09-01 09:39:09 

OCHmistrzyni

Użytkownik

Posty: 71

Skąd: Zabrze

Wiek: 41

Może szkolenie integracji zespołów? Wiadomo, że w pojedynkę można zrobić wiele, ale praca w grupie niesie ze sobą większy efekt. Dlatego warto opanować tajniki współpracy, bo przydadzą się na każdej płaszczyźnie życia.
#2016-09-01 10:23:13 

kajakarka

Użytkownik

Posty: 77

Skąd: Praga

Wiek: 31